SriLanka2017.reismee.nl

Sri Lanka, here we come:-)

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Deze keer gaat de reis naar Sri Lanka, de parel van Azië. Voor het eerst doen we een georganiseerde groepsreis. We hebben hiervoor gekozen, omdat we veel mooie dingen willen zien en we een Nederlandstalige gids wilde. Daarom lijkt ons de reis via Fox een goede optie.

Deze reis hebben we op 1 april van dit jaar al geboekt (nee, het is geen grap) en nu zit ik een kleine week voordat we daadwerkelijk gaan, deze eerste pagina te typen. Ik ben van plan dagelijks een verhaaltje te posten en wil er dit jaar ook wat meer foto's bij plaatsen.

Hier kun je alvast wat informatie en foto's vinden over de reis die we nu mogen gaan maken:

Anita en ik hebben er reuze zin in en kunnen bijna niet wachten. We vliegen met Emirates en vertrekken maandag 25 september a.s. rond 22:00 vanaf Schiphol en hebben een overstap op Dubai.

Vorige week zondag hebben we in het Fox- theater in Hoofddorp een informatie-bijeenkomst bijgewoond en zijn hierdoor weer meer in de stemming gekomen. We gaan enorme mooie plaatsen bezoeken, nieuwe culturen beleven en genieten van het heerlijk eten. (waar ik mij meer op verheug dan Anita)

Ik hoop dat je ons blijft volgen en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Jan & Anita